Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Багшийн манлайллыг загварчлах нь



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 3785
Хамгаалсан он : 2018
Түлхүүр үг : хамтын ажиллагаа, багаар ажиллах, харилцааны хэвтээ чиглэл

Аннотаци

Их сургуулийн багш нарт удирдах ажилтнуудтайгаа санал бодлоо солилцох замаар хамтран ажиллах удирдлагын зохион байгуулалтын бүтэц, бусдад мэдлэг туршлагаасаа хуваалцах хамтын ажиллагаа дутагдаж, бусдад үлгэр дууриалал үзүүлж манлайлах байдал учир дутагдалтай байна. Их сургуулийн багшийн манлайлал бол академик манлайлал юм. Австрали улсын Канберийн их сургуулийн эрдэмтэн Милинд Сэйт “Академик манлайлал нь улс төр, бизнесийн манлайллаас огт өөр ба академик манлайлагчид сурах, сургах, эрдэм шинжилгээ-судалгааны ажил хийх зэргээр хамт олондоо үлгэр дууриалал үзүүлдэг.” гэсэн үзэл баримтлалыг дэвшүүлжээ. Монгол Улсын төрийн ба төрийн бус өмчийн, гадаадын хөрөнгө оруулалттай, гадаадын их сургуулийн салбар сургуулиуд болон гадаадын 4 их сургуулийг төлөөлөл болгон багшийн манлайллын өнөөгийн байдал, тулгамдсан асуудлыг тодорхойлсны үндсэн дээр багшийн манлайллын загварын нэгэн хувилбарыг гаргав.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 309
Сүүлийн сард 5
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :