Удиртгал, 2 бүлэг, 6 зүйл, Дүгнэлт, Ном зүй хэсгүүдээс тогтож буй болно. 1. Орчин үеийн ээлжит хичээл дээрх багшийн үндсэн үйл ажиллабар нь нэг талаас суралцагчдыг сэтгэл зүйн аргаар сэдэлжүүлэх, нөгөө талаас дахин дизайнчлалын үндсэн дээр үнэлэх үйлийн нэгдэл болох нь уг судалгаагаар тогтоогдов. Сэдэл, үнэлгээний тохироо, нийцэл нь хичээлийн үйл явцын чанарын үндсэн шалгууруудын нэг болно.
2. Уг нэгдлийн билгийн тал нь сэдэл, арга тал нь үнэлгээ болно. Хөдлөнги тал болох үнэлгээгээ дагаж, зогсонги тал болох сэдэл хөдлөн хөгжих замаар бие биедээ нэгдэн багцарна. Иймээс ээлжит хичээлийн үйл явц нь сэдлээ түшиж үнэлгээ зогсонги болж, үнэлгээгээ дагаж сэдэл хөдлөнги болох замаар өрнөдөг. Өөрөөр хэлбэл, сурах үйл явцын өрнөлийг мэдэрч, хянах, үнэлэх үнэлгээ нь сэдэлжүүлэх үйлийн хөшүүрэг болж, харин сэдэл нь өөртөө үнэлгээг багтааж байна.
3.Ээлжит хичээлийн уламжлалт бүтцэд реинженеринг хийхэд дараах бүдүүвч загварыг ашиглах нь арга зүйн талаасаа илүү тохиромжтой болох нь уг сурган хүмүүжүүлэх туршилт судалгаагаар нотлогдов.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 4
Ишлэгдсэн тоо : 0