Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Ээлжит хичээлийн үйл явцын судалгаа



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 2409
Хамгаалсан он : 2009
Түлхүүр үг : сэдэл, үнэлгээ,

Аннотаци

Удиртгал, 2 бүлэг, 6 зүйл, Дүгнэлт, Ном зүй хэсгүүдээс тогтож буй болно. 1. Орчин үеийн ээлжит хичээл дээрх багшийн үндсэн үйл ажиллабар нь нэг талаас суралцагчдыг сэтгэл зүйн аргаар сэдэлжүүлэх, нөгөө талаас дахин дизайнчлалын үндсэн дээр үнэлэх үйлийн нэгдэл болох нь уг судалгаагаар тогтоогдов. Сэдэл, үнэлгээний тохироо, нийцэл нь хичээлийн үйл явцын чанарын үндсэн шалгууруудын нэг болно.
2. Уг нэгдлийн билгийн тал нь сэдэл, арга тал нь үнэлгээ болно. Хөдлөнги тал болох үнэлгээгээ дагаж, зогсонги тал болох сэдэл хөдлөн хөгжих замаар бие биедээ нэгдэн багцарна. Иймээс ээлжит хичээлийн үйл явц нь сэдлээ түшиж үнэлгээ зогсонги болж, үнэлгээгээ дагаж сэдэл хөдлөнги болох замаар өрнөдөг. Өөрөөр хэлбэл, сурах үйл явцын өрнөлийг мэдэрч, хянах, үнэлэх үнэлгээ нь сэдэлжүүлэх үйлийн хөшүүрэг болж, харин сэдэл нь өөртөө үнэлгээг багтааж байна.
3.Ээлжит хичээлийн уламжлалт бүтцэд реинженеринг хийхэд дараах бүдүүвч загварыг ашиглах нь арга зүйн талаасаа илүү тохиромжтой болох нь уг сурган хүмүүжүүлэх туршилт судалгаагаар нотлогдов.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 4

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 126
Сүүлийн сард 2
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Шинжлэх ухааны доктор(ScD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :