Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Дүрслэх урлаг сургалтын технологийн шинэчлэл



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 2268
Хамгаалсан он : 2008
Түлхүүр үг : Заах арга, стандарт, хөтөлбөр, агуулга, арга зүй, үнэлгээ орчин

Аннотаци

Ерөнхий боловсролын дунд сургуулийн суурь боловсролын хүрээнд судалж байгаа дүрслэх урлагийн хичээлээр суралцагсдад сэтгэхүйг чөлөөтэй хөгжүүлж төлөвшүүлэх арга зүйг өөрийн арга барилд тулгуурлан тусгайлан судалж нэг сэдэвт бүтээлийн хэлбэрээр авч үзэж сургалтанд хэрэглэх үндэслэлийг амьдралд хэрэгжүүлэхийг зорилоо. Дүрслэх урлагийн хичээлээр суралцагсдыг өөрсдийгөө чөлөөтэй нээн илрүүлэх боломжийг бий болгохын тулд багш нар хичээл сургалтандаа орчин үеийн хөгжүүлэх арга барилуудыг бүтээлчээр ашиглах, өөрийн арга барилд нийцүүлэн олон хувилбарыг хэрэглэх боломж байгааг гаргаж тавьснаар ажлын практик ач холбогдол тодорхойлогдоно. Дүрслэх урлагийн хичээлийн үр өгөөжийг дээшлүүлэхэд сургалтын таатай орчин чухал нөлөөтэй болохыг өөрийн олон жилийн туршлага дээрээ тулгуурлан шинэлэг хувилбар боловсруулав.
-Дүрслэх урлагийн хичээлд уламжлалт сургалтын арга технологийг хэрэглэж, юуг уламжлан авч хэрхэн шинэчлэх талаар өөрийн хувилбарыг дэвшүүлэв. Дүрслэх урлагийн хичээлийн заах арга зүйн хэвшсэн сэтгэлгээг өөрчлөх, суралцагсдад эзэмшүүлэх арга зүйн холбоо хамаарлыг тодорхойлж сургалтын үр өгөөжийг дээшлүүлэх зарим шалгуурыг дэвшүүлсэн болно.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 167
Сүүлийн сард 2
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Шинжлэх ухааны доктор(ScD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :