Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Зар сурталчилгааны дискурсийг хэл шинжлэлийн үүднээс монгол англи хэлэнд зэрэгцүүлэн судлах нь



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 2103
Хамгаалсан он : 2007
Түлхүүр үг : Реклам, уриа үг, өгүүлбэр, үгзүй,

Аннотаци

Энэхүү судалгааны ажил нь удиртгал, нэг, хоёр, гуравдугаар бүлэг, дүгнэлт, нэр томьёо, ашигласан бүтээлийн жагсаалт, хавсралт зэргээс бүрдэж байна. Энэхүү судалгааны ажлын зорилго нь монгол англи хэлний зар сурталчилгааны дискурсийг хэл шинжлэлийн үүднээс судалж, нийтлэг болон онцлог талуудыг тогтоох зорилго тавьсан.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 166
Сүүлийн сард 3
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :