Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Ерөнхий боловсролын сургуульд сонгон судлах сургалтын хөтөлбөр боловсруулж туршсан үр дүн



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 2837
Хамгаалсан он : 2013
Түлхүүр үг : ЕБС, химийн гүнзгийрүүлсэн сургалт, сонгон судлах сургалт, мэргэжлийн чиг баримжаа, сургалтын хөтөлбөрүүд

Аннотаци

Судалгааны ажлын шинэлэг тал
- Сурагчдад мэргэжлийн баримжаа олгох сонгон судлах сургалтыг ерөнхий боловсролын дунд сургуульд зохион байгуулах замаар хувь хүний /сурагчдын/ болон нийгмийн эрэлт хэрэгцээнд нийцүүлэн зохион байгуулсан
- Хөтөлбөрийн загварын нэгэн хувилбарыг боловсруулах, хэрэгжүүлэхэд онол аргазүйн шинэлэг шийдлүүдийг хэрэглэх, үр дүнг практикт нэвтрүүлэн, зөвлөмж боловсруулсан зэрэг болно.

Судалгааны ажлын онол, практикийн ач холбогдол
- Ерөнхий боловсролын дунд сургуулийн ахлах ангид “Хими-Анагаах ухаанд” сонгон судлах хичээлийн хөтөлбөрийг боловсруулсан нь мэргэжлийн баримжаа олгох, сонгох бусад сургалтын хөтөлбөр боловсруулах онол, аргазүйн үлгэрлэл болох
- Сурагчдад тухайн сонирхсон, сонгосон мэргэжлээрээ суралцах үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх, мэргэжлийн чиг баримжаа эзэмшүүлэх загвар болох
- Ерөнхий боловсрол ба дээд боловсролын залгамж холбоог хангах, дээд боловсролтой мэргэжилтэн бэлтгэх сургалтын чанарыг сайжруулах, мэргэшсэн мэргэжилтэн бэлтгэх нийгмийн хэрэгцээг хангахад хувь нэмэр оруулна.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 225
Сүүлийн сард 5
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :