Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Телевизийн зар сурталчилгааны хэлний онцлог (Монголын телевизүүдийн жишээн дээр)



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 2838
Хамгаалсан он : 2011
Түлхүүр үг : сэтгэц хэл шинжлэл, зар занги, тайлбар бичвэр, уриа үг, цуурай мөр

Аннотаци

Монголын телевизийн зан зангийн хэл, түүний онцлог, нийгэмд үзүүлэх нөлөө, үр дагаврыг нийгмийн сэтгэл зүй, сэтгэц хэл шинжлэл, хэл соёлын хамаарлын үүднээс судалж үнэлгээ өгөн цаашдын хөгжлийн хандлагыг тодорхойлоход энэхүү судалгааны ажил чиглэсэн. Орон даяар нэвтрүүлгээ цацдаг, үйл ажиллагаа нь тогтворжсон олон нийтийн болон арилжааны телевизүүр нэвтэрсэн 500 орчим зар зангиас сонгон судалсан. Зар зангийн чанар өгөөжийг нэмэгдүүлэх, түүгээр дамжуулан үндэсний өв уламжлалыг хадгалж , сурталчлах, хүүхэд залуучуудын төрөлх Монгол хэлээрээ зөв сайхан харилцах боловсролыг дээшлүүлэх, монгол соёлыг хойч үедээ таниулах, эх орноороо бахархах үзлийг бадраах, монгол хэлний яруу сонсголонт баян тансаг шинжийг мэдрүүлэхэд Монгол зар зангийн гүйцэтгэх үүргийг тодотгохыг зорьсон.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 4

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 210
Сүүлийн сард 4
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :