Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Ерөнхий боловсролын сургуулийн алгебр, геометрийн сургалтын интеграцчилсан агуулгын судалгаа



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 2910
Хамгаалсан он : 2013
Түлхүүр үг : Боловсрол судлал, сурган хүмүүжүүлэх сэтгэл судлал, сургалтын технологийн шинэчлэл, суралцагчдын хөгжил төлөвшил, зан үйлийн ахиц өөрчлөлт

Аннотаци

Дунд сургуулийн алгебр, геометрийн сургалтын агуулгын шинэчлэл, энэ шинэчилсэн агуулгаар суралцагчдыг сургаж хөгжүүлэх үйлийн ахиц өөрчлөлт, багшийн сургаж хөгжүүлэх үйл ажиллагааны шинэчлэл, түүний ахиц өөрчлөлт зэрэг нь энэхүү диссертацийн гол агуулга юм.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 254
Сүүлийн сард 3
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Шинжлэх ухааны доктор(ScD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :