Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Хөдөлмөрийн үр өгөөжийг хүмүүн капиталын онолын хүрээнд судалсан нь



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 3467
Хамгаалсан он : 2016
Түлхүүр үг : Хүмүүн капитал, үр өгөөж, суурь чадвар, мэргэжлийн чадвар, минсерийн загвар

Аннотаци

21-р зуунд улс орны хүмүүн капитал, тэр дундаа их, дээд сургуулиар бэлтгэгдэж буй хүмүүн капиталыг судлан, түүний нийгэм эдийн засгийн үр нөлөөллийг судлаж үзэх шаардлага зайлшгүй гарч байна. Хүмүүн капиталын онол нь “Хөдөлмөрийн үр өгөөж нь ажилтны эзэмшсэн боловсрол, мэдлэг, дадлага, туршлага зэрэг хувь хүний чадварын үзүүлэлтүүдээс ихээхэн хамаардаг” хэмээн үздэг. Энэхүү онолд үндэслэн их сургуулийн багшийн үр өгөөж нь багшийн суурь чадварын 14, мэргэжлийн чадварын 14, нийгэм, эдийн засгийн үр өгөөжийн 11 үзүүлэлтүүдээс хэрхэн хамаарч байгааг AHP шинжилгээний аргаар тооцож үзэхэд, манай улсад дээд боловсролын сургалтын байгууллагын багшийн үйл ажиллагааг тодорхой түвшинд үнэлдэг хирнээ, багшийн үр өгөөжийг тооцдоггүй болох нь судалгааны үр дүнгээс харагдаж байна. Иймд их сургуулийн багшийн үйл ажиллагааг “Үр дүнд суурилсан хяналт-шинжилгээний арга”-аар сайжируулж, хөдөлмөрийн үр өгөөжийг эдийн засгийн (тогтмол ба тогтмол бус) болон нийгмийн үр өгөөжийн үзүүлэлтүүдээр, судлах нь зохимжтой хэмээн дүгнэж байна.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 457
Сүүлийн сард 9
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :