Бага ангийн сурагчдын өгүүлбэртэй бодлого бодох чадвар сул байгаа нь тэдний өгүүлбэртэй бодлогыг бодох ерөнхий арга барилд суралцаагүйтэй холбоотой. Өгүүлбэртэй бодлого бодох ерөнхий арга барилын үе шатыг тогтоож, түүнд суралцахыг хөтлөх арга зүйг 1-5-р анги тус бүрээр боловсруулж, сургалтад туршсан үр дүнг багтаасан. Өгүүлбэртэй бодлого бодох ерөнхий арга барил нь 1) бодлогын өгүүлбэрийг ойлгох, 2)загварчлах 3) бодох арга сонгож, төлөвлөгөөг боловсруулах, 4)Төлөвлөгөөг хэрэгжүүлэх, 5) Бодолтыг эргэн шинжлэх гэсэн үе шатуудаас бүрдэнэ. Өгүүлбэртэй бодлого бодох чадварт суралцсанаар бага ангийн сурагчдын эх хэлний чадвар болон оюуны үйлээ хянах зохицуулах чадвар болох метакогнитив чадвар хөгжинө.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 1
Ишлэгдсэн тоо : 0