Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Бага ангийн сурагчдын өгүүлбэртэй бодлого бодох ерөнхий арга барил төлөвших үйл явцыг хөтлөх арга зүйн судалгаа



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 2984
Хамгаалсан он : 2014
Түлхүүр үг : Загварчлах, бодолтыг эргэн шинжлэх, метакогнитив чадвар, мэдлэг бүтээх, асуудлыг шийдэх

Аннотаци

Бага ангийн сурагчдын өгүүлбэртэй бодлого бодох чадвар сул байгаа нь тэдний өгүүлбэртэй бодлогыг бодох ерөнхий арга барилд суралцаагүйтэй холбоотой. Өгүүлбэртэй бодлого бодох ерөнхий арга барилын үе шатыг тогтоож, түүнд суралцахыг хөтлөх арга зүйг 1-5-р анги тус бүрээр боловсруулж, сургалтад туршсан үр дүнг багтаасан. Өгүүлбэртэй бодлого бодох ерөнхий арга барил нь 1) бодлогын өгүүлбэрийг ойлгох, 2)загварчлах 3) бодох арга сонгож, төлөвлөгөөг боловсруулах, 4)Төлөвлөгөөг хэрэгжүүлэх, 5) Бодолтыг эргэн шинжлэх гэсэн үе шатуудаас бүрдэнэ. Өгүүлбэртэй бодлого бодох чадварт суралцсанаар бага ангийн сурагчдын эх хэлний чадвар болон оюуны үйлээ хянах зохицуулах чадвар болох метакогнитив чадвар хөгжинө.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 359
Сүүлийн сард 9
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Шинжлэх ухааны доктор(ScD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :