Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Сурагчдын техник сэтгэлгээг судалсан нь (физикийн хичээлийн жишээн дээр)



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 3495
Хамгаалсан он : 2017
Түлхүүр үг : Техник сэтгэлгээг судлах, хөгжүүлэх хэрэгцээ, шаардлага нь нийгэм, эдийн засгийн хөгжил, шинжлэх ухааны ололт, дэвшилтэй салшгүй холбоотой

Аннотаци

21 дүгээр зуунд аливаа улс, нийгмийн хөгжил, дэвшлийг урагш хөдөлгөх гол хүчин зүйлийн нэг бол иргэний технологийн боловсрол, тэдний бие даан хөгжих, шинэ техник, технологийг эзэмших, түүнийгээ баяжуулах чадвартай бие хүн байх явдал боллоо Иймд сурагчдын мэдлэг бүтээх, мэдээллийг бие даан боловсруулах боломжийг өргөжүүлэх замаар бие хүний төлөвшилд зайлшгүй шаардлагатай чадвартай болгохыг чухалчлан үзэх боллоо.
Сурагчдын техник сэтгэлгээний түвшинг судлах, хөгжүүлэх асуудлыг судлах зайлшгүй болон хүрэлцээтэй нөхцлийг үндэслэн Боловсролын ухааны докторын зэрэг горилсон энэхүү эрдэм шинжилгээний бүтээлийнхээ зорилгыг дараах байдлаар тодорхойлж байна.
Судалгааны ажлын зорилго
Ерөнхий боловсролын сургуулийн ахлах ангийн сурагчдын техник сэтгэлгээний түвшинг судалж, түүнийг хөгжүүлэхэд нөлөөлөх хүчин зүйлийг тодорхойлоход оршино.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 218
Сүүлийн сард 3
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :