- Эхлэл /
- Диссертацийн тухай мэдээлэл
Экспортын боломжийн маркетинг (мах махан бүтээгдэхүүний жишээн дээр)
Салбар :
Нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 1426
Хамгаалсан он : 2003
Түлхүүр үг : маркетинг, мах махан бүтээгдэхүүн, зах зээл, экспорт
Аннотаци
Монгол махыг экспортонд гаргах маркетинийн иж бүрэн хөтөлбөр болосруулан, органик махны зах зээлийн шаардлагын дагуу монгол махын шинж чанарыг боловсронгуй болгох загвар гаргасан.
Зохиогч
Ишлэлүүд
Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч |
Нэр |
Төрөл |
Он |
Салбар |
Үзсэн тоо(Нийт) |
208 |
Сүүлийн сард |
3 |
Татагдсан тоо(Нийт) |
0 |
Сүүлийн сард |
0 |
Ишлэгдсэн тоо |
0 |
Шинжлэх ухааны доктор(ScD)