Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Дээд боловсролын чанарын нэгдсэн удирдлагын судалгаа /Монгол улсын их сургуулиудын жишээн дээр/



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан , 5.3 Боловсрол судлал
Улсын дугаар : 4092
Хамгаалсан он : 2020
Түлхүүр үг : Чанар, чанарын нэгдсэн удирдлага, дээд боловсрол, байгууллага,

Аннотаци

Боловсролын салбарын чанарын нэгдсэн удирдлагын судалгаа нь байгууллага судлал, орчин үеийн удирдахуйн ухаан, боловсрол судлал, шинжлэх ухаан судлал, чанарын менежмент зэрэг олон шинжлэх ухааны харилцан солбилцол, уялдаа холбоон дээр хийгдэх харьцангуй шинэлэг чиглэл юм. Судалгааны ажлын зорилго нь дээд боловсролын чанарын нэгдсэн удирдлагын өнөөгийн байдлыг Монгол улсын төрийн болон хувийн хэвшлийн зарим их сургуулиудын жишээн дээр судалж, тулгамдаж буй асуудлуудыг илрүүлж, түүнийг шийдвэрлэхэд чиглэсэн санал зөвлөмж боловсруулахад чиглэсэн болно. Дээд боловсролын талаар бодлого боловсруулагчид, түүний хэрэгжүүлэгч байгууллагууд, их дээд сургуулийн удирдлагууд авч хэрэглэх, түүнчлэн дээд боловсрол судлал, чанарын удирдлага, орчин үеийн боловсролын удирдлагын чиглэлээр ном, сурах бичиг гаргах, төсөл хөтөлбөр боловсруулахад ашиглах боломжтой.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 385
Сүүлийн сард 9
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Шинжлэх ухааны доктор(ScD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0