Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Суралцагчийн өөрийн үнэлгээ болон суралцах хандлагын хамаарлыг судалсан нь



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан , 5.3 Боловсрол судлал
Улсын дугаар : 4161
Хамгаалсан он : 2021
Түлхүүр үг : СУРГАЛТ, ТАНИН МЭДЭХҮЙ, АФФЕКТИВ, СЭДЭЛЖИЛТ, ӨӨРТӨӨ ИТГЭХ ИТГЭЛ, ТААШААХ МЭДРЭМЖ, ҮНЭТ ЗҮЙЛ

Аннотаци

Судалгааны ажлын хүрээнд сургалтын явцад суралцагчийн өөрийн үнэлгээ болон суралцах хандлагад гарч буй өөрчлөлт, тэдгээрийн хоорондын хамаарлыг илрүүлэхийг зорилоо. Танин мэдэхүйн болон аффектив таксономийн онолын загвар, үзэл баримтлалыг судалгааны арга зүйн үндэс болгов. Судалгааны мэдээллийг багш мэргэжлээр суралцаж байгаа 285 оюутнаас цуглуулж, үр дүнг тооцсон.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 225
Сүүлийн сард 1
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Шинжлэх ухааны доктор(ScD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :