Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Бага ангийн сурагчдын уншиж ойлгох чадварыг хөгжүүлэх арга зүй (бага боловсролын 5 дугаар ангийн сурагчдын жишээн дээр)



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан , 5.3 Боловсрол судлал
Улсын дугаар : 4233
Хамгаалсан он : 2021
Түлхүүр үг : Унших стратеги, Танин мэдэхүйн хөгжил, сорил

Аннотаци

Унших үйл нь тэмдэгтийн утгыг тайлах танин мэдэхүйн цогц үйл бөгөөд ойлгох чадвар нь түүний эцсийн үр дүнг илтгэж байдаг. Бага ангийн сурагчид унших техник эзэмшсэн байдаг боловч, уншсанаа ойлгохгүй байгаа нь тулгамдсан асуудал болоод байна. Энэ асуудлыг шийдэх нэг гарц нь сурагчдын уншиж ойлгох чадварыг хөгжүүлэх “Тооно” арга юм.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 163
Сүүлийн сард 3
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :