Энэхүү диссертацид бага ангийн суралцагчдын бүтээлч сэтгэлгээний хөгжлийг дэмжих хэрэгсэл болох стандарт бус бодлого түүнийг бодох дидактик шийдэл арга зүйг санал болгож байна. Бага ангийн математикийн хичээлд стандарт бус бодлого хэрэглэснээр суралцагчид мэдлэг, чадвараа сэргээн санаад зогсохгүй шинэ нөхцөлд хэрэглэх, загварчлах, эрэл хайлт хийх, уян хатан хандах, шинэ арга зам нээх, санаагаа бүрэн гүйцэд хэрэгжүүлэх зэрэг бүтээлч чадварын төлөвшилд хэрхэн нөлөөлөх боломжтойг стандарт бус бодлогын онол, арга зүйд үндэслэн тайлбарлав.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 1
Ишлэгдсэн тоо : 0