Англи хэл нь улс орнуудын хөгжлийн гол түлхүүрүүдийн нэг болох боловсролын тогтолцооны салшгүй хэсэг болсон. Монгол Улсад 2015 онд англи хэл албан ёсны хоёрдахь хэл болсон. Сүүлийн жилүүдэд гадаад хэлний сургалтын цар хүрээ аажмаар нэмэгдэж байгаа тул сургалтын хөтөлбөр, арга зүйг нийгэм, оюутнуудын хэрэгцээ шаардлагад нийцүүлэн боловсруулж, өөрчлөх шаардлагатай болжээ. эх хэл, монгол хэлээрээ ч гэсэн хэрэглээний ур чадвар гэж нэрлэгдэх нэр томъёог сайтар судлаагүй байна. Ийм учраас англи хэлний хэрэглээний ур чадварыг энэхүү судалгааны ажлын сэдэв болгон сонгосон.Энэхүү судалгааны ажил нь Калланы аргыг ашигласан тохиолдолд сурагчдын англи хэл сурах хэрэглээний ур чадвар сайжирна гэсэн таамаглалыг дэвшүүлсэн.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 10
Ишлэгдсэн тоо : 0