Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Ерөнхий боловсролын сургуулийн менежментэд инновац нэвтрүүлсэн судалгааны үр дүн (Дархан-Уул аймаг дахь Монгол-Оюу сургуулийн жишээн дээр)



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан , 5.3 Боловсрол судлал
Улсын дугаар : 4319
Хамгаалсан он : 2021
Түлхүүр үг : Хөгжүүлэх сургалт, сургалтын хөтөлбөр, цогц чадамж, үнэлгээ, өөрчлөлтийн менежмент, боловсролын инновац

Аннотаци

Энэхүү судалгааны ажил боловсролын инновац болохуйц гадаадын сургалтын сайн туршлагыг ЕБС-ийн менежментэд нэвтрүүлэх замаар сургалтын хүртээмж, үр дүнг сайжруулах боломжийг судлахад чиглэгдсэн. Судалгааны ажлыг төрийн бус өмчийн сургууль байгуулан 10 гаруй жилийн хугацаанд явуулсан. ЕБС-ийн сургалтын менежментэд хөгжүүлэх сургалтын хөтөлбөр, сонгон суралцах хөтөлбөр, бага ангийн “1:5” хөтөлбөрийг нэвтрүүлж үр дүнг тооцсон болно.
Судалгааны ажлын онолын гол үндэслэл нь өөрчлөлтийн менежментийн Левинийн загварчлал бөгөөд судалгааны арга зүй нь Канадын Бритиш Колумбын их сургуулийн судлаачдын боловсруулсан олон улсын практикт хүлээн зөвшөөрөгдсөн шийдэлд суурилсан судалгааны арга зүй болно.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 12

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 234
Сүүлийн сард 3
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Шинжлэх ухааны доктор(ScD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :

Шинжлэх ухааны доктор(ScD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :