Чанарын удирдлага нь хэрэглэгчдэд төвлөрөх, манлайлал, ажилтнуудын оролцоо, процессын хандлага, урирдлага дахь системийн хандлага, байнгын сайжруулалт, баримтанд тулгуурлан шийдвэр гаргах, нийлүүлэгчтэйгээ харилцан ашигтай хамтран ажиллах гэсэн 8 үндсэн зарчимд тулгуурлаж, чанарын удирдлагын баримтжуулалт нь хэрэглэгчийн хэрэгцээ, хууль эрх зүйн зохицуулалт, олон улсын стандартын шаардлагад нийцүүлсэн үйлчилгээг бий болгож, тасралтгүй сайжруулах багц үйл ажиллагааг чанарын удирдлагыг хэрэгжүүлэх явцад тулгамдсан асуудал болон түүнийг шийдвэрлэхэд боловсруулсан аргачлалын загвар юм
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 1
Ишлэгдсэн тоо : 0