Тус диссертаци нь орос хэлний үгийн дараалалын хэм хэмжээг монгол оюутнуудад сургах хэлшинжлэлийн дидактикийн үндсийг боловсруулсан. Тус ажилд харьцуулсан хоёр хэлний хэлний тогтолцооны үгийн дараалал дах онцлог, орос хэлний үгийн дарааллыг монгол оюутнууд судлахад гарах хүндрэлүүд, тэдний бичгийн хэлэнд түгээмэл гаргадаг өгүүлбэр зүйн алдаануудын шалтгаан, мөн түүнчлэн тухайн сэдвээр сурах бичиг болон сургалтын хөтөлбөрүүдэд тусгасан байдал зэрэгт дүн шинжилгээ хийсэн.
Судалгаанд анхан, дунд, гүнзгий шатны суралцагч нарт орос хэлний өгүүлбэрийн дараалалд монол хүнийг сургах дасгалуудын төрлүүдээс оруулсан болно. Судалгааны үр дүнг орос хэлийг гадаад хүнд заах явцад ашиглаж болохоос гадна мөн ижил сургалт явуулдаг курсад ашиглах боломжтой юм.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 1
Ишлэгдсэн тоо : 0