Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Монгол хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөвт нөлөөлөх маркетингийн хүчин зүйлсийн судалгаа



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан , 5.9 Бусад нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 4028
Хамгаалсан он : 2020
Түлхүүр үг : Хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөв, марккетингийн иж бүрдэл, ноолууран бүтээгдэхүүн

Аннотаци

Ноолууран бүтээгдэхүүн худалдан авагчдын зан төлөвт маркетингийн хүчин зүйлс хэрхэн нөлөө үзүүлж буйг тодорхойлохыг зорьсон. Манай орны стратегийн чухал ач холбогдол бүхий ноолуурын салбарын томоохон үйлдвэрлэгчдийн бүтээгдэхүүнийг монгол хэрэглэгчид хэрхэн маркетингийн хүчин зүйлсээс шалтгаалан сонгон авч буйг салбарын, үйлдвэрлэгчдийн жишээгээр холбогдох статистик экононметрикийн тооцооллоор боловсруулалт хийж, үр дүнг гаргасан. Хэрэглэгчдийн худалдан авах зан төлөвт маркетингийн хүчин зүйлс хэрхэн нөлөөлж буйг үйлдвэрлэгчдийн ялгаатай байдлаар, бүтээгдэхүүний нэр төрлийн ялгаатай байдлаар, мөн орлогын ялгаатай бүлгээр тус тусад нь судлан, холбогдох үр дүнгүүдийг тооцоолсон. Улмаар хоёрдогч болон анхдагч судалгааны үр дүнгээр Монгол улсын ноолууран бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэгчдэд өөр хоорондоо хэрхэн маркетингаар өрсөлдөх, хэрэглэгчдийг удирдах чиглэлийн бодлогын зөвлөмжийг өгсөн.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 82
Сүүлийн сард 18
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :