Ноолууран бүтээгдэхүүн худалдан авагчдын зан төлөвт маркетингийн хүчин зүйлс хэрхэн нөлөө үзүүлж буйг тодорхойлохыг зорьсон. Манай орны стратегийн чухал ач холбогдол бүхий ноолуурын салбарын томоохон үйлдвэрлэгчдийн бүтээгдэхүүнийг монгол хэрэглэгчид хэрхэн маркетингийн хүчин зүйлсээс шалтгаалан сонгон авч буйг салбарын, үйлдвэрлэгчдийн жишээгээр холбогдох статистик экононметрикийн тооцооллоор боловсруулалт хийж, үр дүнг гаргасан. Хэрэглэгчдийн худалдан авах зан төлөвт маркетингийн хүчин зүйлс хэрхэн нөлөөлж буйг үйлдвэрлэгчдийн ялгаатай байдлаар, бүтээгдэхүүний нэр төрлийн ялгаатай байдлаар, мөн орлогын ялгаатай бүлгээр тус тусад нь судлан, холбогдох үр дүнгүүдийг тооцоолсон. Улмаар хоёрдогч болон анхдагч судалгааны үр дүнгээр Монгол улсын ноолууран бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэгчдэд өөр хоорондоо хэрхэн маркетингаар өрсөлдөх, хэрэглэгчдийг удирдах чиглэлийн бодлогын зөвлөмжийг өгсөн.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 1
Ишлэгдсэн тоо : 0