Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Брэндийн үнэ цэнийг үнэлэх арга зүй (их сургуулиудын жишээн дээр)



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан , 5.9 Бусад нийгмийн шинжлэх ухаан
Улсын дугаар : 4025
Хамгаалсан он : 2019
Түлхүүр үг : брэндийн итгэлтэй байдал, хүлээн зөвшөөрөгдсөн чанар, хүлээн зөвшөөрөгдөх эрсдэл

Аннотаци

Монгол улсын дээд боловсролын салбарын анхаарал татаж буй асуудлын нэг нь их сургуулиудын нэр хүндийг хэрхэн өсгөх вэ? гэсэн асуудал болж байна. Учир нь их сургуулиуд байгуулагдсан цаг хугацаанаасаа хойш бүтээсэн нэр хүндээ бууруулахгүй харин өсгөх шаардлага тулгарч байгаа энэ цаг үед брэндийн үнэ цэнд нөлөөлөх хүчин зүйлсийг ажиллагсад, хэрэглэгчид болон санхүүд суурилсан брэндийн үнэ цэнийг үнэлэх арга зүйг судалгааны ажилдаа ашигласан. Монгол улсын дээд боловсролын салбарт үйл ажиллагаа явуулж буй 7 их сургуулийг сонгон авч, тэдгээрийн брэндийн үнэ цэнд нөлөөлж буй хүчин зүйлсийг тодруулж, их сургуулиудын брэндийн үнэ цэнд эерэг болон сөрөг нөлөөллийг үзүүлж буй хүчин зүйлсийг илрүүлж, цаашид үйл ажиллагаандаа хэрэгжүүлэх шаардлагатай зөвлөмжийг боловсруулсан болно.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 27
Сүүлийн сард 3
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :