Монгол улсын дээд боловсролын салбарын анхаарал татаж буй асуудлын нэг нь их сургуулиудын нэр хүндийг хэрхэн өсгөх вэ? гэсэн асуудал болж байна. Учир нь их сургуулиуд байгуулагдсан цаг хугацаанаасаа хойш бүтээсэн нэр хүндээ бууруулахгүй харин өсгөх шаардлага тулгарч байгаа энэ цаг үед брэндийн үнэ цэнд нөлөөлөх хүчин зүйлсийг ажиллагсад, хэрэглэгчид болон санхүүд суурилсан брэндийн үнэ цэнийг үнэлэх арга зүйг судалгааны ажилдаа ашигласан. Монгол улсын дээд боловсролын салбарт үйл ажиллагаа явуулж буй 7 их сургуулийг сонгон авч, тэдгээрийн брэндийн үнэ цэнд нөлөөлж буй хүчин зүйлсийг тодруулж, их сургуулиудын брэндийн үнэ цэнд эерэг болон сөрөг нөлөөллийг үзүүлж буй хүчин зүйлсийг илрүүлж, цаашид үйл ажиллагаандаа хэрэгжүүлэх шаардлагатай зөвлөмжийг боловсруулсан болно.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 1
Ишлэгдсэн тоо : 0