зохицуулах гурвалжин" гэсэн ойлголт, зохицуулалтын гурван элемент болох төр, зах зээл, академи, мөн Жонблоед (2003)-ын загварт тусгагдсан дээд боловсролын байгууллагуудын "зах зээлийн найман нөхцөл"-ийг судалгааны үзэл баримтлалд ашигласан.. Энэ нь дээд боловсролын зах зээлийн практикийн үндэс суурийг тавьсан анхны ардчилсан боловсролын тухай хууль батлагдсанаас хойш гарсан өөрчлөлтийн мөн чанар ямар байсныг, тэдгээр нь хэрхэн бий болсон, ямар шалтгаантай байсныг харуулсан. Ярилцлагын утгачилсан дүн шинжилгээ, баримт бичигт дүн шинжилгээ хийснээр дээд боловсролын шинэчлэлийн бодлогыг байгууллагын түвшинд хэрхэн тайлбарлаж, хэрэгжүүлсэн, энэ нөхцөл байдал бакалаврын сургалтын хөтөлбөрт хэрхэн нөлөөлснийг харуулсан. Судалгаанаас үзэхэд Монголын их, дээд сургуулиудын хувьд сургалтын хөтөлбөр нь санхүүгийн эх үүсвэрийг нэмэгдүүлэх, хэрэглэгчдийн сонирхлыг татах, байгууллагын нэр хүндийг нэмэгдүүлэх гол хүчин зүйл болдог. Сургалтын хариуцлагын хувьд хоёр ялгаатай үзэгдэл байсан. Нэг нь өргөн хүрээний шинэ курс, шинэ салбарууд гарч ирсэн явдал байв. Нөгөө нь мэдлэгийг хүргэх үзэл баримтлалын өөрчлөлт байв. Шинэ салбар нээх болсон шалтгаануудын талаарх олдворууд нь төрийн болон зах зээлийн аль алиных нь бакалаврын сургалтад үзүүлэх нөлөөллийн хүчийг харуулсан тул чухал ач холбогдолтой байв.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 40
Ишлэгдсэн тоо : 0