Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Математикийн агуулгын залгамж холбоог судалсан үр дүн (сургуулийн өмнөх болон бага боловсролын сургалтын хөтөлбөрийн жишээн дээр)



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан , 5.3 Боловсрол судлал
Улсын дугаар : 4691
Хамгаалсан он : 2024
Түлхүүр үг : бага насны хүүхэд, хүүхдийн хөгжил, цэцэрлэг, сургууль, сургуулийн нэгдүгээр анги, сургалтын хөтөлбөр

Аннотаци

Сургуулийн өмнөх болон бага боловсролын математикийн агуулгын залгамж холбоог судалсан нь хүүхэд сургуулийн өмнөх боловсролоос бага боловсролд шилжихэд эзэмшсэн мэдлэг чадварын түвшин, хүүхдийн сургуульд бэлтгэгдсэн байдлыг илрүүлэхэд багш нарт арга зүйн ач холбогдолтой бүтээл туурвисан. Тус судалгаагаар математикийн агуулгын залгамж холбоо, түүний ач холбогдлыг тоймлож, агуулгын залгамж холбоог тодорхойлох загварыг боловсруулж, туршсанд энэхүү судалгааны шинэлэг тал оршиж байна.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 32

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 23
Сүүлийн сард 21
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :