Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Хөгжлийн бэрхшээлтэй бага насны хүүхдэд портеж хөтөлбөр хэрэгжүүлсэн судалгааны үр дүн



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан , 5.1 Сэтгэл судлал
Улсын дугаар : 4697
Хамгаалсан он : 2024
Түлхүүр үг : гэрт бүлд суурилсан хөтөлбөр, эрт үеийн оролцоо, эрт хөгжлийн дэмжлэг, оролцоо, хөгжлийн ай, үйл ажиллагааны зорилго

Аннотаци

Энэхүү судалгаагаар хөгжлийн бэрхшээлтэй бага насны хүүхдэд гэр бүлд суурилсан Портеж хөтөлбөрийг хэрэгжүүлж хүүхдийн хөгжилд гарах ахиц, өөрчлөлтийг үнэлж, хүүхдийн хөгжлийг дэмжих эцэг эх, багшийн оролцоог судалсан.
Портеж хөтөлбөр нь хүүхэд бүрийн хөгжлийг үнэлж, түүнд үндэслэн тухайн хүүхдэд эзэмшүүлэх үйлдлийн зорилтыг сонгон, төлөвлөгөө боловсруулан хэрэгжүүлж, гүйцэтгэлийг ажиглан баримтжуулах замаар дэмжлэг үзүүлдэг. Хөгжлийн хоцрогдолтой хүүхэдтэй ажилладаг цэцэрлэгийн багш, бага насны хүүхэдтэй эцэг эхчүүд энэхүү хөтөлбөрийг ашиглан хүүхдийн хөгжлийг дэмжих боломжийг бүрдүүлснээрээ практик ач холбогдолтой ажил юм. Түүнчлэн аутизмын хүрээний эмгэг, тархины саажилт, дауны хам шинжтэй бага насны хүүхдүүдэд дэмжлэг үзүүлэх нийтлэг болон ялгаатай аргыг туршин хэрэгжүүлснээрээ шинэлэг юм.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 13

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 61
Сүүлийн сард 5
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :