Энэхүү судалгаагаар хөгжлийн бэрхшээлтэй бага насны хүүхдэд гэр бүлд суурилсан Портеж хөтөлбөрийг хэрэгжүүлж хүүхдийн хөгжилд гарах ахиц, өөрчлөлтийг үнэлж, хүүхдийн хөгжлийг дэмжих эцэг эх, багшийн оролцоог судалсан.
Портеж хөтөлбөр нь хүүхэд бүрийн хөгжлийг үнэлж, түүнд үндэслэн тухайн хүүхдэд эзэмшүүлэх үйлдлийн зорилтыг сонгон, төлөвлөгөө боловсруулан хэрэгжүүлж, гүйцэтгэлийг ажиглан баримтжуулах замаар дэмжлэг үзүүлдэг. Хөгжлийн хоцрогдолтой хүүхэдтэй ажилладаг цэцэрлэгийн багш, бага насны хүүхэдтэй эцэг эхчүүд энэхүү хөтөлбөрийг ашиглан хүүхдийн хөгжлийг дэмжих боломжийг бүрдүүлснээрээ практик ач холбогдолтой ажил юм. Түүнчлэн аутизмын хүрээний эмгэг, тархины саажилт, дауны хам шинжтэй бага насны хүүхдүүдэд дэмжлэг үзүүлэх нийтлэг болон ялгаатай аргыг туршин хэрэгжүүлснээрээ шинэлэг юм.
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 13
Ишлэгдсэн тоо : 0