Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Байгалийн үзэгдлийн талаар оюутан мэдлэг бүтээх үйл явцыг дэмжих арга зүйн туршилт судалгаа (“Хүн байгаль” хичээлийн жишээн дээр) /



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан , 5.3 Боловсрол судлал
Улсын дугаар : 4770
Хамгаалсан он : 2024
Түлхүүр үг : бага боловсрол, байгалийн ухаан, арга зүй, туршилт, судалгаа

Аннотаци

Эртнээс нүүдэлчид эх байгальтайгаа зохицон амьдрах соёлыг бүтээсэн билээ. Гэвч сүүлийн жилүүдэд хүний үйл ажиллагаанаас үүдэлтэй дэлхийн дулаарал, уур амьсгалын өөрчлөлт, цөлжилт тэдгээрийг сааруулах хийгээд зогсоохын төлөө бүх нийтээрээ тэмцэж, хүрээлэн буй байгаль орчноо хамгаалах ажил улам эрчимжсээр байна. Улс орон, хүн бүрийн идэвхтэй оролцоог шаардсан энэхүү ажлыг гүйцэтгэхэд бүх шатны суралцагч, тэр тусмаа бага сургуулийн сурагчдад байгаль, байгалийн үзэгдлүүдийн талаарх мэдлэг, хүмүүжил олгох явдал өнөө цагт хойшлуулшгүй чухлаар тавигдаж эхэллээ.
Аль ч орны ямар ч түвшний боловсролтой хүн бага боловсролыг хэр зэрэг эзэмшсэнээс түүний цаашдын амьдралын чиг хандлага шууд буюу дам тодорхойлогддог тул бид бага ангид үндэсний хэл бичиг, тоо тооллын анхан шатны мэдлэгийг гүн бат олгохын хамт хүрээлэн буй байгаль орчин, түүний үзэгдэл хувирлын талаар бодитой төсөөлөл, ойлголт, мэдлэг эзэмшүүлэх үүднээс энэхүү сэдвийг сонгож судалсан юм.
Бага боловсролын “Хүн ба байгаль” хичээлийн агуулга, арга зүйг харьцуулан судалж, оюутнууд байгалийн юмс үзэгдлүүдийн талаар мэдлэг бүтээх арга зүйг боловсруулж энэхүү судалгааны ажилд туршлаа



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 10

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 72
Сүүлийн сард 9
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Шинжлэх ухааны доктор(ScD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :