Эртнээс нүүдэлчид эх байгальтайгаа зохицон амьдрах соёлыг бүтээсэн билээ. Гэвч сүүлийн жилүүдэд хүний үйл ажиллагаанаас үүдэлтэй дэлхийн дулаарал, уур амьсгалын өөрчлөлт, цөлжилт тэдгээрийг сааруулах хийгээд зогсоохын төлөө бүх нийтээрээ тэмцэж, хүрээлэн буй байгаль орчноо хамгаалах ажил улам эрчимжсээр байна. Улс орон, хүн бүрийн идэвхтэй оролцоог шаардсан энэхүү ажлыг гүйцэтгэхэд бүх шатны суралцагч, тэр тусмаа бага сургуулийн сурагчдад байгаль, байгалийн үзэгдлүүдийн талаарх мэдлэг, хүмүүжил олгох явдал өнөө цагт хойшлуулшгүй чухлаар тавигдаж эхэллээ.
Аль ч орны ямар ч түвшний боловсролтой хүн бага боловсролыг хэр зэрэг эзэмшсэнээс түүний цаашдын амьдралын чиг хандлага шууд буюу дам тодорхойлогддог тул бид бага ангид үндэсний хэл бичиг, тоо тооллын анхан шатны мэдлэгийг гүн бат олгохын хамт хүрээлэн буй байгаль орчин, түүний үзэгдэл хувирлын талаар бодитой төсөөлөл, ойлголт, мэдлэг эзэмшүүлэх үүднээс энэхүү сэдвийг сонгож судалсан юм.
Бага боловсролын “Хүн ба байгаль” хичээлийн агуулга, арга зүйг харьцуулан судалж, оюутнууд байгалийн юмс үзэгдлүүдийн талаар мэдлэг бүтээх арга зүйг боловсруулж энэхүү судалгааны ажилд туршлаа
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 10
Ишлэгдсэн тоо : 0