Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Оролцогч талуудын хамтын ажиллагаанд тулгуурлан тогтвортой аялал жуулчлалын маркетингийг удирдах асуудал



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан , 5.2 Эдийн засаг, Бизнес
Улсын дугаар : 4825
Хамгаалсан он : 2024
Түлхүүр үг : маркетинг, аялал жуулчлал, тогтвортой байдал, оролцогч талууд,

Аннотаци

Аялал жуулчлалын хөгжилд тулгарч байгаа томоохон саад бэрхшээлийн нэг нь оролцогч талуудын харилцаа, хамтын ажиллагаа хангалтгүй байгаа явдал юм. Хүртэх ашиг тус, үнэ цэнийг нэмэгдүүлэхэд хамтын ажиллагааны стратеги болон нөөцийн менежментийн асуудал чухал бөгөөд оролцогч талуудын хамтын ажиллагаа нь тогтвортой аялал жуулчлалын хөгжлийг хангах үндсэн элементийн нэг болдог. Хамтын ажиллагааг амжилтад хүргэхийн тулд тэгш оролцоог хангах, урт хугацааны харилцаа тогтоох болон зөрчил шийдвэрлэхэд тулгардаг асуудлуудыг авч үзэх ёстой. Судалгааны ажлын гол асуудал бол оролцогч талуудын хамтын ажиллагаанд тулгуурлан тогтвортой аялал жуулчлалын маркетингийг удирдсанаар тулгуур гурван багана-асуудал болох эдийн засаг, нийгэм-соёл, байгаль орчинд бодитой, эерэг үр нөлөө бий болж, тогтвортой хөгжил хангагдах явдал юм. Судалгааны ажлын хүрээнд тогтвортой аялал жуулчлалын Монгол Улсад хэрэгжих хэлбэр нь “Малчдад түшиглэсэн аялал жуулчлал” буюу нийтийн өмч болох бэлчээрт
тулгуурласан аялал жуулчлалыг хөгжүүлэх маркетингийн загварыг боловсруулав.



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 14

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 49
Сүүлийн сард 11
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :