Их сургуулийн багшийн дижитал чадамжийг үнэлэх шалгуур, үзүүлэлтүүдийн загвар тодорхойлон, багшийн мэргэжлийн үйл ажиллагааны хөгжлийн үзүүлэлттэй уялдуулан үнэлэх арга зүйн хувилбарыг боловсруулахад оршино.
• Дижитал чадамжийн талаарх үзэл баримтлал, онол, үнэлэх загваруудыг харьцуулан судлах
• Их сургуулийн багшийн дижитал чадамжийг үнэлэх шалгуур, үзүүлэлтүүдийн загварыг тодорхойлох, үнэлгээний болон үр дүнгийн шинжилгээний арга, аргачлалыг сонгох,
• ШУТИС-ийн профессор, багш нарын дижитал чадамжийг үнэлэх туршилт судалгааг авч, хэмжин дүн шинжилгээ хийх, үр дүнгүүдийг харьцуулан дүгнэх
• ШУТИС-ийн профессор, багш нарын дижитал чадамж ба багшийн мэргэжлийн хөгжлийн уялдаа холбооны талаар судлан, бүтцийн загварт оруулан, шалгуур үзүүлэлт хоорондын холбоо хамаарлыг судалж, загвар таамаглал батлах.
• Их сургуулийн багшийн дижитал чадамжийг үнэлэх шалгуур, үзүүлэлтийн загварыг сайжруулан, үнэлэх, арга зүйн хувилбар боловсруулан санал болгох
Боловсролын доктор(PhD)
Бүтээлийн тоо : 1
Ишлэгдсэн тоо : 0