Шинжлэх Ухаан Технологийн Сан
Нэвтрэх

Их сургуулийн багшийн дижитал чадамжийг үнэлэх арга зүйн судалгаа, үр дүн



Салбар : Нийгмийн шинжлэх ухаан , 5.3 Боловсрол судлал
Улсын дугаар : 4890
Хамгаалсан он : 2024
Түлхүүр үг : дитераси, онлайн, шалгуур, хэмжүүр, хиймэл оюун ухаан

Аннотаци

Их сургуулийн багшийн дижитал чадамжийг үнэлэх шалгуур, үзүүлэлтүүдийн загвар тодорхойлон, багшийн мэргэжлийн үйл ажиллагааны хөгжлийн үзүүлэлттэй уялдуулан үнэлэх арга зүйн хувилбарыг боловсруулахад оршино.
• Дижитал чадамжийн талаарх үзэл баримтлал, онол, үнэлэх загваруудыг харьцуулан судлах
• Их сургуулийн багшийн дижитал чадамжийг үнэлэх шалгуур, үзүүлэлтүүдийн загварыг тодорхойлох, үнэлгээний болон үр дүнгийн шинжилгээний арга, аргачлалыг сонгох,
• ШУТИС-ийн профессор, багш нарын дижитал чадамжийг үнэлэх туршилт судалгааг авч, хэмжин дүн шинжилгээ хийх, үр дүнгүүдийг харьцуулан дүгнэх
• ШУТИС-ийн профессор, багш нарын дижитал чадамж ба багшийн мэргэжлийн хөгжлийн уялдаа холбооны талаар судлан, бүтцийн загварт оруулан, шалгуур үзүүлэлт хоорондын холбоо хамаарлыг судалж, загвар таамаглал батлах.
• Их сургуулийн багшийн дижитал чадамжийг үнэлэх шалгуур, үзүүлэлтийн загварыг сайжруулан, үнэлэх, арга зүйн хувилбар боловсруулан санал болгох



Зохиогч

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0




Ишлэлүүд


Ишлэл бүртгэгдээгүй байна.
Зохиогч Нэр Төрөл Он Салбар

Үзсэн тоо(Нийт) 8
Сүүлийн сард 6
Татагдсан тоо(Нийт) 0
Сүүлийн сард 0
Ишлэгдсэн тоо 0
Сэтгэгдэл бичих
Нэр :


СЭТГЭГДЛҮҮД

Боловсролын доктор(PhD)

Бүтээлийн тоо : 1

Ишлэгдсэн тоо : 0

Боловсролын доктор(PhD)

-

Бүтээлийн тоо :

Ишлэгдсэн тоо :