Банзрагч Норовсүрэн |
Химийн багш, багшийн мэргэжлийг дээшлүүлж байгаа байдал |
Өгүүлэл |
2010 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Банзрагч Норовсүрэн, Ц. Сумъяа. |
Химийн үзэгдэл, хувирлын мөн чанарыг судлахад загварчлах аргыг хэрэглэх нь |
Өгүүлэл |
2015 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Банзрагч Норовсүрэн |
Оюутны бүтээлч сэтгэхүйг хөгжүүлэх боломж |
Өгүүлэл |
2007 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Банзрагч Норовсүрэн, Ц. Сумъяа. |
Химийн шинжлэх ухааны хэлний боловсролын асуудалд |
Өгүүлэл |
2013 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Банзрагч Норовсүрэн, Ц. Сумъяа, |
ЕБС-ийн химийн боловсрол ба химийн багш бэлтгэх сургалтын агуулгын залгамж холбоо, тохирцыг судалсан судалгааны дүнгээс |
Өгүүлэл |
2015 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Банзрагч Норовсүрэн, Ц. Сумъяа |
Суралцагчдын химийн хэлний мэдлэг, чадварыг үнэлэх асуудалд |
Өгүүлэл |
2016 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Банзрагч Норовсүрэн, Ц. Сумъяа, |
Оюутан багшийн химийн хэлийг хэрэглэх чадварыг хөгжүүлэх |
Өгүүлэл |
2018 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Банзрагч Норовсүрэн, Ц. Сумъяа, |
Химийн суурь боловсролын химийн хэлний агуулгад хийсэн судалгааны дүнгээс |
Өгүүлэл |
2019 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Банзрагч Норовсүрэн, Ц. Сумъяа, |
Монголын анхны аналитик химичдийн нэг, эрдэмтэн багш |
Өгүүлэл |
2011 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Банзрагч Норовсүрэн |
Химийн хичээлээр сурагчдын мэдлэг чадварыг үнэлэх тестэд хийсэн анализ |
Өгүүлэл |
2011 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Банзрагч Норовсүрэн |
Сурагчдын химийн мэдлэг чадварыг үнэлэх тестийн даалгаварт хийсэн судалгааны дүнгээс |
Өгүүлэл |
2012 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Банзрагч Норовсүрэн |
Оюутан багшийн химийн хэлний чадамжийг тодорхойлох, хөгжүүлэх асуудалд |
Өгүүлэл |
2020 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Банзрагч Норовсүрэн, Ц. Сумъяа, , А. Пэрлээ-Ойдов, , Н. Оюунцэцэг |
Ерөнхий Боловсролын Сургуулийн химийн сургалтын өнөөгийн байдал |
Өгүүлэл |
2010 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |