Бадарч Гантуяа, О. Алтангоо |
Ээлжит хичээлийн чанар ба багшийн ажиллавар |
Өгүүлэл |
2012 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Бадарч Гантуяа, О. Алтангоо |
Ээлжит хичээлийн чанар хамтын оролцоо |
Өгүүлэл |
2015 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Бадарч Гантуяа, О. Алтангоо, Б. Гөндөш |
Ээлжит хичээл дэх дискурсын үүрэг |
Өгүүлэл |
2016 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Бадарч Гантуяа, Д. Пүрэвдорж, О. Алтангоо |
Физикийн мэргэжлээр суралцаж буй оюутнуудын эмпирик мэдлэгийг судалсан дүн |
Өгүүлэл |
2017 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Бадарч Гантуяа, Х. Батболд |
Физикийн мэргэжлээр суралцаж буй оюутнуудын лаборатори ажлын гүйцэтгэлийг судалсан үр дүн |
Өгүүлэл |
2017 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Бадарч Гантуяа, О. Алтангоо, Б. Гантуяа |
Сенсор ашиглан гүйцэтгэх лаборатори хичээлийн технологи |
Өгүүлэл |
2016 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Бадарч Гантуяа |
DrDAQ сенсор ашиглан гүйцэтгэх лаборатори хичээлийн технологи |
Өгүүлэл |
2017 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Бадарч Гантуяа, Х. Батболд |
Суралцагчдын мэдлэг, чадварыг үйлээр нь үнэлэх судалгаа, Боловсролын чанар, үр дүн |
Өгүүлэл |
2018 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Бадарч Гантуяа, Р. Базарсүрэн, А. Нэргүй |
Өндөр технологийг физикийн сургалтад нэвтрүүлэх үр нөлөө |
Өгүүлэл |
2019 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Бадарч Гантуяа, Х. Батболд |
Физикийн багш мэргэжлээр анхлан суралцаж буй оюутнуудын шинжлэх ухааны чадварын үнэлгээ |
Өгүүлэл |
2020 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Бадарч Гантуяа, Р. Базарсүрэн, А. Нэргүй |
Монгол Улсын ЕБС-ийн физикийн сургалтын орчны судалгаа |
Өгүүлэл |
2020 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Бадарч Гантуяа, Х. Батболд |
Физикийн мэргэжлээр суралцаж буй оюутнуудын шинжлэх ухааны нэгдмэл чадварыг судалсан зарим үр дүн |
Өгүүлэл |
2020 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |