Гэцэг Уранчимэг |
Уур амьсгалын өөрчлөлтийн талаар багш нарын мэдлэг, чадвар, хандлагад хийсэн судалгааны үр дүy |
Өгүүлэл |
2020 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Гэцэг Уранчимэг, Ц., Сэр-Од, , Х.Цогбадрал |
"ЕБС-ийн газарзүйн сурах бичиг дэх монгол орны уур амьсгал судлагдахуунд ТХБ-ийн үзэл санааг тусгасан байдлыг харьцуулсан судалгаа." |
Өгүүлэл |
2015 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Гэцэг Уранчимэг, X. Цогбадрал, , Ц. |
Байгалийн ухааны хөтөлбөрийн үнэлгээ ба Блумын таксономын тохирцыг судалсан байдал. |
Өгүүлэл |
2016 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Цэнд Адъяа, Гэцэг Уранчимэг, Ц. Сэр-Од, , С, Хадбаатар |
Дунд сургуулийн Газарзүйн хичээл дэх ГМС-ийн агуулгыг харьцуулан судалсан зарим үр дүн. |
Өгүүлэл |
2015 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Гэцэг Уранчимэг |
Уур амьсгалын өөрчлөлтийн боловсролын талаарх мэдлэг, ойлголт, хандлагыг судалсан үр дүн |
Өгүүлэл |
2019 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Гэцэг Уранчимэг, Е.Батчулуун |
Газарзүйн боловсролын социологийн асуудал. Боловсролын нийгэм зүйн тулгамдсан асуудал |
Өгүүлэл |
2018 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Гэцэг Уранчимэг, Ч. Нямдорж |
" Газарзүйн сурах бичгийн үнэлгээний жишиг даалгаварт блумын таксономоор задлан шинжилгээ хийсэн нь" |
Өгүүлэл |
2017 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Гэцэг Уранчимэг, Я. Манхсайхан |
МУБИС-ийн газарзүйн багшийн мэргэжлийн оюутны хэв шинж |
Өгүүлэл |
2017 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Гэцэг Уранчимэг, Ц., Сэр-Од, , X. |
"Тогтвортой хөгжлийн боловсрол" |
Өгүүлэл |
2016 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Гэцэг Уранчимэг, П., Энхжаргал, |
Байгалийн ухааны хөтөлбөрийн үнэлгээ ба блумын таксономын тохирцыг судалсан байдал. |
Өгүүлэл |
2016 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Гэцэг Уранчимэг, Е., Батчулуун, , X. |
Газарзүйн сурах бичигт тогтвортой хөгжлийн боловсролын үзэл санаа тусгагдсан байдал |
Өгүүлэл |
2015 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Гэцэг Уранчимэг, Е. Батчулуун |
Уур амьсгалын өөрчлелтөд дасан зохицох сурагчдын зан үйл,хандлагыг судалсан үр дүн |
Өгүүлэл |
2021 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Гэцэг Уранчимэг |
"Уур амьсгалын өөрчлөлт" |
Өгүүлэл |
2021 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Гэцэг Уранчимэг |
"Уур амьсгалын өөрчлөлтийн талаарх сурагчдын хандлагыг судалсан үр дүн" |
Өгүүлэл |
2020 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Гэцэг Уранчимэг, Е. Батчулуун, , П., Энхжаргал |
Төселд суурилсан сургалтын хөтөлбөр боловсруулж туршсан үр дүн |
Өгүүлэл |
2015 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Гэцэг Уранчимэг, Е, Батчулуун, , П. Энхжаргал |
"Шинжлэх ухаанч арга барилыг газарзүйн хичээлд хэрэглэх боломжийг туршсан зарим үр дүн" |
Өгүүлэл |
2015 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Гэцэг Уранчимэг, Е. Батчулуун, |
Газарзүйн дидактикттулгамдаж буй зарим асуудал |
Өгүүлэл |
2015 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Гэцэг Уранчимэг, Е., Батчулуун, |
Шинжлэх ухаанч арга барилыг газарзүйн хичээлд хэрэглэх боломжийг туршсан зарим үр дүн |
Өгүүлэл |
2015 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Гэцэг Уранчимэг, Е. Батчулуун., П. Энхжаргал |
Contribution of geography education for green development In Mongolia |
Өгүүлэл |
2013 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Гэцэг Уранчимэг, Ч.Нямдорж |
Газарзүйн сурах бичгийн үнэлгээний жишиг даалгаварт Блумын таксономоор задлан шинжилгээ хийсэн нь |
Өгүүлэл |
2017 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Гэцэг Уранчимэг, Бат-Эрдэнэ |
Дунд сургуулийн газарзүйн хичээл дэх ГМС-ийн агуулгыг харьцуулан судалсан зарим үр дүн. |
Өгүүлэл |
|
Нийгмийн шинжлэх ухаан |
Гэцэг Уранчимэг, Ц., Даш |
ЕБС-ийн газарзүйн багш нарын цалин хөлсний өнөөгийн байдалд хийсэн судалгааны дүн. |
Өгүүлэл |
2019 |
Нийгмийн шинжлэх ухаан |